Oprogramowanie
dla aptek
System S4U to oprogramowanie zarządcze dedykowane aptekom i sieciom aptek, ukierunkowane na maksymalizację efektywności i zyskowności, a dzięki automatyzacji procesów pozwalające na zmniejszenie nakładów pracy ludzkiej.
Narzędzie działające w trybie online umożliwia podejmowanie działań w każdej aptece w trybie rzeczywistym . Oszczędzamy czas i umożliwiamy maksymalizację zysków dzięki gotowym i określonych zgodnie z indywidualnymi potrzebami zestawieniom.
Weryfikacja opłacalności i dochodowości prowadzonej działalności z granulacją pojedynczego produktu za pomocą jednego kliknięcia.
Umożliwiamy zarzadzanie zyskami, zamówieniami i zakupami samodzielnie i świadomie w oparciu o dokładne dane transakcyjne.
Przesunięcia – oszczędź czas
i zwiększaj szansę sprzedaży już raz kupionego towaru
Moduł przesunięć magazynowych
Towar, którego brakuje w jednej aptece zalega w drugiej — to problem, który zgłasza większość sieci. S4U pomaga zoptymalizować stany magazynowe dzięki automatycznej analizie magazynów i przesunięciom.
Indywidualnie konfigurowalny algorytm wykrywania nadwyżek i braków w aptekach
Wyliczenie kwoty kapitału zamrożonego w nadwyżkowych magazynach, który można uwolnić dzięki uruchomieniu przesunięć
Pełna automatyzacja zestawienia przesunięć z możliwością dokonania indywidualnej korekty ilości per apteka i SKU
Automatyczne wykrycie braków
System S4U tworzy listę nadwyżek i braków w aptekach w oparciu o indywidualnie skonfigurowany algorytm.
Dla każdej apteki powstaje wirtualny magazyn nadwyżkowy, z którego w razie potrzeby można pobrać towar.
Nadwyżki wskazywane są z dokładnością do pojedynczego opakowania. Dla wszystkich nadwyżek podliczana zostaje kwota zamrożonego kapitału, którą można uwolnić dzięki dokonaniu rekomendowanch przez system przesunięć.
Moduł zwrotów
S4U pomaga zidentyfikować produkty zakupione w nadwyżkowych ilościach, które można jeszcze zwrócić do hurtowni aby zapobiec zaleganiu towaru w magazynie.
Analizę zwrotów można wykonać na poziomie pojedynczej apteki lub całej sieci.
Mechanizm klasyfikacji towarów do zwrotu uwzględnia indywidualne warunki handlowe wynegocjowane z hurtownią.
Zestawienie prezentowane jest z dokładnością do pojedynczego opakowania SKU.
Zawiera praktyczne podpowiedzi pozwalające podjąć właściwą decyzję o zwrocie takie jak: data zakupu, data ważności, stan magazynowy dla SKU oraz oznaczenia ilości nadwyżkowych na stanie jeśli takie zostały wykryte.
Wyniki finansowe – śledź
i porównuj wyniki sieci oraz poszczególnych aptek w czasie rzeczywistym
S4U pomaga na bieżąco identyfikować i reagować na problemy poszczególnych aptek.
Zestawienia raportowe pozwalają porównać wyniki aptek i stwierdzić, czy problem ma charakter lokalny, czy dotyczy całej sieci. Ułatwiają także, namierzenie źródła problemu, np.: mniejsza liczba pacjentów, niższa sprzedaż na pacjenta, nieadekwatne ceny, rosnące ceny zakupów, obniżona rentowność na konkretnej grupie asortymentowej.
Analiza zyskowności dla całej sieci z rozbiciem na pojedyncze apteki.
Pogłębiona analiza zyskowności per producent i grupa asortymentowa.
Wskazanie TOP najbardziej i najmniej zyskownych produktów w wybranym okresie czasu.
Możliwość zawężenia analizy zyskowności do listy towarowej lub pojedynczego SKU.
Możliwość wygenerowania analizy rentowności z uwzględnieniem edytowalnych kosztów stałych.
Symulacje rentowności dla wybranego odcinka czasu.
Możliwość ustawiania i śledzenia poziomu realizacji celów kwartalnych
Podział na grupy asortymentowe według parametru refundowalności
Zamówienia centralne – zmaksymalizuj potencjał zakupowy sieci
Obniżenie cen dzięki kumulacji zakupów
Kontrola i optymalizacja zamawianych ilości
Redukcja wydatków dzięki zastąpieniu części zakupów przesunięciami
Zamówienia centralne to intuicyjne rozwiązanie pozwalające wypracować realne oszczędności oraz usprawnić administrowanie zakupami. Oto co osiągniesz.
Załóż i monitoruj swoje wszystkie kontrakty online
Załóż kontrakty producenckie i monitoruj ich realizację dzień po dniu
Automatycznie przygotuj listę braków pod dany kontrakt
Monitoruj swoją pracę z producentami, hurtowniami oraz pracownika
Zaangażuj wszystkich farmaceutów w pracę z kontraktami
Przewiduj realny zysk z współpracy z innymi, określając przy tym swoje koszty oraz dodatkowe zyski per kontrakt/per produkt
Moduł zarządzania personelem
Monitoruj odsprzedaż swoich pracowników
Monitoruj realizacje kampanii marketingowych per pracownik
Komunikuj się ze swoimi pracownikami za pomocą wewnętrznej poczty w naszym Systemie
Plaza – platforma automatycznych
zamówień aptecznych
Platforma automatycznych zamówień aptecznych to system VMI umożliwiający aptekom automatyzację procesu zarzadzania ofertami i dystrybucją w oparciu o autorski system sztucznej inteligencji. System pozwala na tworzenie ofert dynamicznych na poziomie apteki.